Ještě než bude sníh

5.12.16

Bomber- Lindbergh, svetr+džíny - Jack&Jones, boty - Puma, kšiltovka - Mitchell and Ness

 Tak mi přijde, že tohle bylo naposled tenhle rok co šlo vyjít ven jen takhle "nalehko". V mém oblíbeném bomberu, bez šály a rukavic. Ale i tak už jsem musel sáhnout po zimní obuvi, a že já mám teda problém najít si zimní boty. Tak jsem byl překvapen, že se mi nejvíc zalíbily v Pumě v Palladiu, protože bych tam popravdě boty na zimu úplně nehledal. Nosím je týden a naprostá spokojenost, ale tak počkáme si ještě na těch minus patnáct...



Zároveň bych Vám chtěl tímhle článkem i moc poděkovat. V anketě Bloger roku jste mě dostali do TOP 10 a potom dokonce na páté místo. Toho si strašně moc vážím a děkuju za tohle vyjádření podpory, protože už jen samotná desítka pro mě byla překvapením. Takže ještě jednou, opravdu mockrát děkuju. Doufám, že se budu zlepšovat a dělat dál co baví nejen mě, ale i Vás.






Mohlo by se vám líbit

0 komentářů