,

První zdravý běh

20.4.17

V úterý jsem se zúčastnil prvního výběhu pro Zdravý běh. Těchto výběhů se můžete zúčasnit i Vy, kdy a kde se dozvíte na FB stránkách - Zdravý běh. Co jsem se bavil s Markem, který tréninky vede, by měl být aspoň jeden běh týdně a bude různě po Praze. 



A teď k úternímu běhu ve Stromovce. Jak mě běhání delších tratí nikdy moc nebavilo, tak to jakým způsobem to vede Marek je super a klidně bych takhle místo pěti kilometrů uběhl deset. Nejdřív rozběh na zahřátí, protažení, rozcvička a po každém kilometru krátká pauza, při které si neoddechnete, ale zkusíte si různé posilovací cviky na nohy. Běh ve skupině více lidí je pro mě daleko víc motivující a pokud vás nebaví běhat samotné tak doufám, že se k nám na nějakém z tréninků připojíte. Nakonec se můžete radovat nejen z dobrého pocitu,  zasloužené vody a jeden dokonce z ceny od Pumy. A hlavně z těch co s námi chodí běhat, se vybere tým, který poběží v Bratislavě na Wings for life 7.května.


Příští běh bude nejspíš opět v úterý v 19:00. Místo se upřesní na Facebooku. Nebojte se počasí, protože ani teď jsme neměli nejtepleji, ale chce to se správně obléct a po prvním kilometru už vám bude hej! Pokud máte nějaké otázky, tak mi je klidně napište třeba na můj Instagram :). Teď nás bylo devět, tak doufám, že příště to bude zase o něco víc! #zdravybeh




Mohlo by se vám líbit

0 komentářů