,

ZKUŠENOST JE DOBRÁ ŠKOLA

2.5.17



Tak jo.... za poslední měsíc jsem zas měl opět možnost získat nové zkušenosti, tak se s vámi o ně chci podělit. První čím začnu je moje pravidelné běhání, o kterém jsem zjistil, že mě daleko více baví, když můžu běžet s více lidmi.
Spíš se dokopu k tomu jít běhat pokud vím, že nás na to bude víc. Zároveň to je pro mě super v tom, že naběhám něco před závody co mě čekají. Tím prvním bude Wing for life, který se poběží už  tuhle neděli v Bratislavě. Pokud byste i Vy chtěli běžet tenhle závod, tak můžete ještě dnes přijít na poslední trénink Zdravého běhu, který je jako příprava právě na tenhle závod. Závodem ovšem tréninky nekončí a budeme běhat dál, takže pokud pro vás stále není ideální počasí na běhání, můžete s námi chodit až bude tepleji. Dneska se k nám na běh ve Stromovce (sraz klasicky u fontány před Výstavištěm v 19:00) připojí i Lucka, která je tu na pár dní z Říma, tak se pojďte proběhnout s námi! #zdravybeh


Druhou zkušeností je natáčení rozhovoru, kdy jsem si pozval svého kamaráda Dominika Dvořáka. Dominik je hlavní pilot českého dvoubobu a čtyřbobu, který bude i na zimních olympijských hrách v Pchjongčchangu příští rok. Zkušenost je to ať z pohledu toho, že jsem nikdy nestřihal takové video nebo nenatáčel takhle dlouho v kuse a musel klást otázky a aby rozhovor dával hlavu a patu. Pokud se chcete kouknout na rozhovor tak video je zde:




Do budoucna bych chtěl udělat určitě víc takových rozhovorů, které by vám ukázali něco co jste třeba tolik neznali. Každá zpětná vazba od vás mě potěší, abych to příště mohli udělat třeba ještě líp. Díky i všem co za mnou přišli na Utuberingu v Praze a s někým se uvidím třeba i v Brně a pak v Bratislavě na běhu.

Mohlo by se vám líbit

0 komentářů