,

Poslední běh...

3.12.17


Tak zima je definitivně tady... tohle bylo naposledy co jsem si vyběhl. Jasný já to chápu, spousta lidí chodí běhat i v zimě, ale pro mě to prostě není. Teď už to budou jenom ty vnitřní sportovní aktivity (teda kromě snowboardu, na ten se tenhle rok snad dostanu). Ale je fakt, že když se člověk pořádně oblíkne a ještě přes sebe hodí například pončo, tak se to dá. Po pár minutách běhu už je člověku teplo, krize nastává ve chvíli kdy se zastavíte ( už chápu, jak asi tuhnou během biatlonu závodníci na střelnici). Takže díky bohu za to pončo :D. Je z kolekce, kterou navrhl pro Pumu The Weeknd, je oversized (hodně, to co mám na sobě je velikost S), takže na sport ideální!

No a když už jsem začal o těch vnitřních aktivitách, tak teď v prosinci bude začínat program FITFAB STRONG! Jde o 24 lekcí, můžete si vybrat "hardcore" režim a nebo "normální", celý ho  předcvičuje Andy Pavelcová a prostě pokud si i během svátků, chcete dát do těla, tak  směle do toho! ( My to s Luckou asi taky hecnem) Házim sem i odkazy, tak na to mrkněte, celý to je zadarmo a videa budou na YouTube! 


No a poslední věcí co vám sem dám a do který se můžete zapojit, je hlasování o vzhledu českého bobu na ZOH 2018. Můj kamarád Dominik Dvořák je frajer a myslím si, že to na olympiádě slušně rozjedou, tak pokud chcete rozhodnout v jaký nádheře tam pojedou, tak můžete TADY.







Mohlo by se vám líbit

1 komentářů