ROK 2017

31.12.17

Je tu poslední den roku 2017 a s ním i poslední článek roku. Zase se toho stalo za ten rok tolik a tolik jsem toho zažil a viděl. Už jenom letní prázdniny byly plný zážitků. Ale budu se snažit vypíchnout to NEJ...

  • Prvním asi takovým NEJ bylo, že jsem dostal možnost pracovat půl roku ve firmě Mixit s.r.o se super lidma od kterých jsem se mohl spoustu věcí naučit a za to díky! 
  • Dalším NEJ bylo dodělání zkoušek ve škole, to je vždycky takovej fajn pocit, když to máte za sebou, takže to sem taky musím dát :D
  • Jedno velký NEJ byly tenhle rok prázdniny, ale z toho všeho vyzdvihnu dvě události: První je dvoutýdenní surftrip, kde jsem zjistil, že to je něco neskutečnýho. Surfování mě fakt učarovalo a už teď vím, že nejpozději příští prázdniny chci znovu chytat vlny! Druhým NEJ bych označil opět závod Redbull 400 v Harrachově, to zas bylo překonání sebe sama a tentokrát i společně s Luckou! Zvládla to skvěle a jak sama říkala, je to pak nahoře na můstku skvělej pocit. Zároveň bych tu chtěl poděkovat i lidem z Pumy a celkově Puma Teamu. Od prvního závodu v Harrachově mě skvěle podporujou a za to jim patří velký DÍKY!
  • No a v září přišlo další NEJ a to nová práce. Moct se podílet a vymýšlet kampaně je super a ve WeDigital jsem našel nejen super práci, ale taky lidi! Margaritovej vánoční večírek byl TOP - viz náš Instagram!
  • V říjnu jsem si poprvé zahrál v reklamě (Vivantis), možná ste viděli na YouTube před videem. Super zkušenost a možnost vidět, jak to celý probíhá. 
  • V listopadu jsem skončil na 3.místě v CBA a díky za tohle krásný bronzový místo a to vám všem co čtete blog, sledujete můj Instagram a nebo sem tam videa!
  • Posledním NEJ byly tenhle rok hory v Rakousku v Hinterstoderu! Už jsem nebyl na horách přes dva roky a fakt mi to chybělo, doufám, že se na začátku toho příštího roku na hory ještě dostanu a ne zas za dva roky :D

Chtěl bych vám všem popřát hezký Nový rok, ale i celý nový rok, pohodovýho Silvestra, spoustu jídla a pití a pokud máte nějaký předsevzetí, tak ať vám vydrží co nejdéle ho dodržovat! :D



Mohlo by se vám líbit

0 komentářů