,

MUSIC ENERGY

7.1.18


Nevím jak to máte vy, ale já si bez hudby zacvičím jen těžko! Vzpomínám si, jak vždycky když jsem zapomněl doma Ipod a nebo když už jsem ho měl, tak jsem zapomněl sluchátka, a nebo úplně nejlepší, když jsem měl oboje, ale Ipod byl vybitej.... tak to pro mě znamenalo, že si trénink neodcvičím tak jak bych chtěl. Hudba je pro mě jednoduše neuvěřitelnej  příval energie, ale taky soustředění během cvičení nebo běhání.


Můžu se tak díky tomu ještě více odreagovat, neposlouchat co se děje okolo mě, což bejvá většinou hekání ostatních lidí, házení činkama, smích nebo konverzace lidí kolem. Zároveň se díky hudbě třeba i víc soustředím na cvik a taky, což má určitě každej z nás, se dokážu víc vyburcovat a jít tak občas trochu za hranici " UŽ NEMŮŽU". 

Hudbu ke cvičení mám různou a vždy záleží na náladě a co cvičím nebo jestli  jdu běhat. Takže všehochuť.... Ideální na tvoření playlistu nebo vyhledávání hudby ke cvičení je Spotify, já ho používám už dlouho, ale až teď když si ho platím a nemám jen free verzi to dokážu pořádně ocenit. Pro vás jsem si tam sestavil playlist, který je hodně na cvičení - ať už na pořádnou hecovačku nebo běhání na pásu. Najdete ho pod názvem: Gran Jacob - Gym music.Odkaz je ZDE. V tuhle chvíli tam je přes 50 písniček a každý týden tam přidám minimálně dalších 10.

 Tak ať se vám cvičí co nejlíp! 



Mohlo by se vám líbit

0 komentářů